Hlavní město Praha
Administrativní pracovník/ce nákupu

Informace o pozici
- Místo pracoviště
-
Nad Petruskou 63, Praha 2, 120 00, Česko
- Typ pracovního vztahu
-
Práce na plný úvazek
- Trvání pracovního poměru
-
Na dobu neurčitou

Přemýšlíš o změně?
Jsi člověk, který má rád ve všem pořádek a různorodou agendu má vyloženě rád? Jestli ano, pojď do toho s námi. K tomu ti můžeme nabídnout dobře dostupnou kancelář v krásné vile na Vinohradech.
JAKOU KOLEGYNI NEBO KOLEGU HLEDÁME?
- Dokážeš vést agendu centrálního nákupu a hlídat si důležité termíny
- Pomáhat je pro tebe samozřejmostí – staneš se spolehlivým parťákem pro kolegy napříč odděleními
- Máš rád/a spíše různorodé a pestré činnosti (raději než nudu v práci)
- Organizační schopnosti tě dělají přesně tím, koho potřebujeme (ve spolehlivosti jsi vážně profík)
- Rád přijmeš zodpovědnost za daný úkol a umíš zajistit jeho naplnění
CO TĚ U NÁS ČEKÁ?
- Spolupráce s dodavateli v rámci zajištění agendy centrálního nákupu
- Aktivní účast na výběrových a poptávkových řízení (porovnávání a vyhodnocování cenových nabídek, uzavření objednávek/smluv)
- Budeš mít pod palcem agendu kancelářských potřeb a také uniforem pro naše „dépéďáky“ a kurýry/kurýrky
- Pomůžeš nám zajišťovat objednávky zboží u dodavatele dle potřeb jednotlivých oddělení
- Suma sumárum – nabízíme ti pestrou práci, kterou si můžeš snadno zorganizovat tak, že budeš mít čas na svůj work/life balance
CO TĚ ČEKÁ UŽ VÍŠ, ALE CO ZA TO?
- Rádi tě přivítáme v příjemné kanceláři v krásné vile na Vinohradech se zahradou, kde rádi grilujeme.
- Připravíme ti pracovní smlouvu na dobu neurčitou a díky tomu můžeš kariérně růst v úspěšné mezinárodní logistické společnosti GEOPOST
- Získáš pracovní zkušenosti ve firmě, která v roce 2022 vyhrála první místo v soutěži Sodexo Zaměstnavatel roku ve Středočeském kraji, kde máme sídlo společnosti
- Nabízíme všem stejné příležitosti ke vzdělávání 🎓, rozvoji a kariérnímu postupu. Respektujeme a ctíme etické hodnoty. Dělá nám proto upřímnou radost, že jsme dosáhli na ocenění v soutěži Firma roku 2023: Rovné příležitosti / Company of the Year: Equal Opportunities.
- Když se firmě daří vyplácíme všem roční bonusy ve výši 10 % z roční mzdy
- Stravenky v hodnotě 140 Kč obdržíš za každý odpracovaný den
- Pátý týden dovolené navíc je pro nás samozřejmostí (celkem nabízíme 25 dní dovolené)
- Každý z nás může občas něco pokazit, proto našim kolegům/kolegyním nabízíme uzavření tzv. pojistky na blbost, a to za zvýhodněných podmínek. Navíc na pojistné finančně přispíváme
- Všem zaměstnancům nabízíme pravidelný měsíční příspěvek do balíčku benefitů ve výši 12 000 Kč ročně nebo možnost si vybrat dokonce šestý týden dovolené
- Každých 5 let oceňujeme tvojí věrnost k naší společnosti finančním příspěvkem (např. 5000 Kč za 5 let v DPD, 10 000 Kč za 10 let v DPD, za 15 let už je to 15 000 Kč a máme i kolegy, kteří získali příspěvek 20 000 / 25 000 Kč za 20 /25 let v DPD)
- Poskytujeme také příspěvek na penzijní připojištění ve výši od 500 Kč do 1000 Kč měsíčně
- Když se necítíš zrovna fit, můžeš si vyčerpat 2 dny placeného zdravotního volna za rok
- Nabízíme ti bezplatnou právní nebo psychologickou poradnu
- Pokud budeš mít zájem, zajistíme ti Multisport kartu
- Další dárky od nás dostaneš k narozeninám nebo k Vánocům či při jiných příležitostech
- Za doporučení kolegy nebo kolegyně získáš odměnu ve výši 7 000 - 15 000 Kč (za podmínky úspěšného zvládnutí zkušební doby)
- V neposlední řadě u nás podporujeme kariérní růst – nabízíme pestrý školící program, který je k dispozici všem kolegům a kolegyním
- Pro každého nováčka máme připravený tzv. Onboarding program na míru – jedná se o bohatý program péče a zaškolení, který pomáhá našim novým kolegům a kolegyním v jejich adaptaci v novém prostředí
- Těšit se také můžeš na velmi oblíbené firemní akce či společné snídaně/grilování a další aktivity
A CO DÁL?
Zaujala tě naše nabídka? Pošli nám životopis a následně si o všem popovídáme. Rádi se dozvíme, jak vypadá tvůj ideální pracovní den. Co všechno máš za sebou, co tě baví a co tě láká do budoucna... :-)