Your delivery experts

Manažer oddělení podpory zákaznických aplikací

Věříme, že doručování zásilek může přinášet RADOST nejen našim zákazníkům, ale také našim zaměstnancům. Jsme dynamická společnost, která roste každým dnem, naším kolegům dáváme prostor kariérně růst, právě proto hledáme novou posilu a parťáka do našeho týmu. Staň se členem našeho týmu i ty.

JAKÝ MÁ BÝT NÁŠ MANAŽER ?

  • má RADOST z práce (protože my ji máme také)
  • má bohaté zkušenosti z oborů zákaznické a servisní podpory
  • není pouze lídrem, ale i týmovým hráčem (častěji říká „Uděláme“ než „Udělej“)
  • dokáže motivovat, koučovat, pochválit a využít potenciál (není to jen o schvalování docházky)
  • má silnou zákaznickou orientaci a pro-aktivní přístup v péči o zákazníka (protože „Náš zákazník, náš pán“)
  • zná programy MS a je v nich jako ryba ve vodě (Word, Excel, Outlook, Vision, Powerpoint)
  • je inovativní a nebojí se změn (přemýšlí nad vylepšením procesů, protože vždy je co zlepšovat)
  • má zkušenosti s samostatným vedením interních projektů
  • orientuje se v reportech, grafech a umí je vysvětlit a obhájit
  • umí pružně reagovat na vzniklé nenadálé situace
  • má vynikající vyjadřovací a komunikační schopnosti (nebojí se mluvit)
  • dokáže spolu s obchodem komunikovat se zákazníky (a je připraven je i navštívit osobně)
  • mluví anglicky na pokročilé úrovni (druhý jazyk výhodou)
  • je samostatný (nepotřebujete vodit za ručičku)
  • je týmovým hráčem (a bude jedním z nás)

CO BUDE MÍT NA STAROSTI?

  • tým technické podpory zákaznických aplikací
  • bude se podílet na vytvoření strategie vývoje aplikací DPD
  • bude nositelem inovativních řešení a mít prostor pro jejich uvedení v život
  • často bude komunikovat s ostatními odděleními a mezinárodním centrálním týmem
  • bude součástí projektových týmu a aktivně se tak podílet na naší budoucnosti
  • spřátelí se s interním IT a bude s nimi úzce spolupracovat
  • bude jedním z nás, nadšeným kolegou, který vidí skvělé příležitosti a směřuje k nim

CO NABÍZÍME MY?

  • přátelský tým a korektní vedení založené na vzájemném respektu a důvěře
  • možnost seberealizace a tak i příležitost plnit si své vlastní sny
  • stravenky za každý odpracovaný den v hodnotě 100 Kč
  • týden dovolené navíc je pro nás samozřejmost /25 dní dovolené/
  • pravidelný měsíční příspěvek do balíčku benefitů až 12 000 Kč ročně nebo 6. týden dovolené pro relax
  • každých 5 let oceňujeme věrnost kolegů k naší společnosti
  • flexibilní pracovní doba
  • možnost práce z domova po domluvě s nadřízeným
  • když se necítíte zrovna fit, můžete si vyčerpat 2 dny placeného volna za rok
  • myslíme i na vaše stáří a přispíváme na penzijní připojištění
  • máte trable? Naše interní právní poradna je tu zdarma pro VÁS!
  • máme super výhodné tarify za pár kaček pro vás i pro vaši rodinu
  • chcete si poslat balíček a využít tak naše služby za prima ceny? No jasně, i to vám umožníme
  • balíček benefitů je tak velký, že nám na to nestačí ani naše DPD dodávka…

TERMÍN NÁSTUPU:

  • ihned/dohodou

Informace o pozici

Místo pracoviště:
Nad Petruskou 63/1, Vinohrady, Praha 2, Hlavní město Praha (okres)

Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek

Trvání pracovního poměru:
Na dobu neurčitou

Benefity:
Mobilní telefon
Sleva na firemní výrobky/služby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená navíc
Kafetérie
Zdravotní volno/sickday
Home office
Firemní akce

Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Kontakt:
Ingrida Hlávková
DPD

Odpovědět Zpět na výpis pozic