Your delivery experts

Facility and Fleet Administration

Pozice vhodná pro absolventy

Věříme, že doručování zásilek může přinášet RADOST nejen našim zákazníkům, ale také našim zaměstnancům. Jsme dynamická společnost, která roste každým dnem, naším kolegům dáváme prostor kariérně růst, právě proto hledáme novou posilu a parťáka do našeho týmu. Staň se členem našeho týmu i ty :-).

JAK BY MĚL NÁŠ KOLEGA/KOLEGYNĚ VYPADAT?

  • má RADOST z práce (protože bez toho to nejde)
  • má praxi v administrativě , ideálně ve Facility managementu
  • v práci si umí najít systém a organizaci (aby mu to šlo hezky od ruky)
  • je pečlivý a pořádný (každý dokument má své místo),
  • když něco neví, nebojí se zeptat (lepší pracovat a vědět než předstírat a nevědět)
  • je komunikativní (bez toho to nejde)
  • dokáže podpořit ostatní kolegy nebo oddělení, když to potřebují (protože celé DPD je jeden tým)
  • je schopný a nebojí se řídit služební vůz

PROČ SE K NÁM PŘIDAT?

  • máte chuť na sobě pracovat a my Vám rádi dáme prostor se rozvíjet a učit
  • možnost flexibilní pracovní doby a její individuální rozvržení
  • příjemné pracovní prostředí se spoustou přátelských kolegů
  • méně formálnosti a více autenticity, neradi si na něco hrajeme
  • u nás je 25 dní dovolené a stravenky za každý odpracovaný den v hodnotě 90,- Kč
  • notebook a mobil je tady samozřejmostí (i super tarif s internetem v mobilu pro soukromé účely)
  • máme systém Cafeterie (až 12 000,- Kč ročně/6. týden dovolené), zvýhodněnou Multisport kartu, občerstvení na pracovišti, interní právní poradnu
  • pořádáme občasné firemní snídaně nebo teambuildingy, rozdáváme dárky, přispíváme na penzijní připojištění, oceňujeme každých 5 let ve firmě, dáváme výhodné ceny na posílání balíčků

JAKÁ BUDE NÁPLŇ PRÁCE?

  • administrativní podpora (správa dokumentů, smluv, archivace)
  • správa vozového parku (objednávání servisu, evidence pojistných událostí)
  • aktivně se zapojovat do projektů oddělení
  • šťourat a orientovat se ve smlouvách
  • kontrolovat a organizovat provádění revizí, odborných zkoušek a preventivní údržby v souladu s plánem revizí a údržby
  • organizovat odstraňování závad vzniklých provozem nebo zjištěných při provádění revizí a preventivní údržby
  • telefonická i osobní komunikace s úřady pro celé ČR
  • další zajímavé činnosti, u kterých se nudit určitě nebudete

MÍSTO VÝKONU PRÁCE:

  • Vila Kleovka, Nad Petruskou 1/63, Praha 2

TERMÍN NÁSTUPU:

  • ihned/dohodou

Informace o pozici

Místo pracoviště:
Praha, Hlavní město Praha (okres)
Nad Petruskou 63/1, Vinohrady, Hlavní město Praha (okres)

Typ pracovního vztahu:
Práce na částečný úvazek

Trvání pracovního poměru:
Na dobu určitou

Benefity:
Individuální rozvržení pracovní doby
Children-friendly office
Příspěvek na dovolenou/rekreaci
Mobilní telefon
Sleva na firemní výrobky/služby
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělávací kurzy, školení
Kafetérie
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zdravotní volno/sickday
Home office
Firemní akce

Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky:
Angličtina (Mírně pokročilá)

Kontakt:
Ingrida Hlávková
DPD CZ s.r.o.

Odpovědět Zpět na výpis pozic