Pozice vhodná pro absolventy
PROČ HLEDÁME NOVOU POSILU?
Jsme logistická společnost, která se rozrůstá bleskovou rychlostí. Chceš být součástí našeho zásilkového světa, kde všichni táhnou za jeden provaz? Jsi člověk, který má rád ve všem pořádek a administrativy se nebojí? Baví tě komunikace s lidmi? Jestli ano, pojď do toho s námi. Rádi tě do světa logistiky zasvětíme, stačí když budeš mít zájem a bude tě to s námi bavit.
JAK VYPADÁ NÁŠ/E ADMINISTRÁTOR/KA ODBĚRNÝCH MÍST?
- rád komunikuje (a nebojí se zeptat)
- zákazník je vždy na 1.místě (protože náš zákazník, náš pán)
- je odolný vůči stresu (jen tak se mu kolena nerozklepou)
- v práci si umí najít systém a organizaci (aby mu to šlo hezky od ruky)
- je samostatný (nepotřebuje vodit za ručičku)
- je týmovým hráčem (dokáže podpořit své kolegy, protože v DPD táhneme za jeden provaz)
JAK BUDE VYPADAT TVŮJ PRACOVNÍ DEN?
- zkontroluješ si stav ticketů (požadavků) ve své frontě – výdejní místo (VM) může mít jakýkoli problém a potřebuje od tebe poradit
- z kalendáře na tebe budou vyskakovat úkoly jako je zadání dovolené výdejního místa; zavolat na nové VM, jak se jim daří; týdenní a měsíční kontrola chodu VM
- od začátku do konce směny budeš držet hot line pro pomoc VM a odbavuješ nové tickety
- pokud je potřeba, připravíš PDA zařízení pro nové VM ( Není to složitější než nabít mobilní telefon a nainstalovat do něj aplikaci.)
- Pokud potřebuješ pomoc s aplikací pro správu VM, založíš nový ticket v anglickém jazyce (nic co se nedá naučit)
- a samozřejmě budeš mít čas čas si pokecat s kolegy nebo si dát pár šálků výborné kávy
PROČ SE K NÁM PŘIDAT?
- máš chuť na sobě pracovat a my ti rádi dáme prostor se rozvíjet a učit
- příjemné pracovní prostředí se spoustou přátelských kolegů
- méně formálnosti a více autenticity, neradi si na něco hrajeme
- u nás je 25 dní dovolené a stravenky za každý odpracovaný den v hodnotě 100,- Kč
- máme systém Cafeterie (až 12 000,- Kč ročně/6. týden dovolené), zvýhodněnou Multisport kartu, občerstvení na pracovišti, interní právní poradnu
- pořádáme občasné firemní snídaně nebo teambuildingy, rozdáváme dárky, přispíváme na penzijní připojištění, oceňujeme každých 5 let ve firmě, dáváme výhodné ceny na posílání balíčků
MÍSTO VÝKONU PRÁCE:
- Za Olomouckou 393/4, Prostějov a během roku se kancelář přesouvá na naše depo v Horce nad Moravou na adrese Olomoucká 612/34
TERMÍN NÁSTUPU:
- ihned/dohodou
- pracovní smlouva na dobu určitou (zástup za MD)
Informace o pozici
Místo pracoviště:
Olomoucká 612/34, Horka nad Moravou, Olomouc (okres)
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Trvání pracovního poměru:
Na dobu určitou
Benefity:
Individuální rozvržení pracovní doby
Příspěvek na dovolenou/rekreaci
Sleva na firemní výrobky/služby
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená navíc
Vzdělávací kurzy, školení
Kafetérie
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zdravotní volno/sickday
Home office
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt:
Hana Zahradníková
DPD
Odpovědět
Zpět na výpis pozic